torsdag den 11. december 2008

12 projekter i 2009

For en som altid har gang i et eller andet projekt, burde det vel være overkommeligt at tilmelde sig "12 projekter 2009"?!

På Ravelry er der nu oprettet en gruppe "12 projekter i 2009" som jeg har tilmeldt mig. Jeg har sat mig for, at jeg i 2009 skal have nedbragt mit garnlager pr. 31.12.08 med halvdelen før der må købes nyt, så nu går jeg og planlægger hvilke projekte det forskellige garn skal bruges til.

Det er nemlig sjældent, at jeg har en hel klar plan med mit garnindkøb - dog har jeg her i slutningen af 2008 købt 2 strikkekit (Topstykket og Tankestreg), og garn specifikt til en 3. opskrift.

Dette er min foreløbige projekt-liste:

Topstykket til mig selv
Tankestreg til Astrid
Tankestreg til Signe
Honeycomb til mig selv
Felted clogs til mig selv
Sokker til Astrid
Sokker til Signe
Sokker til mig selv
Stor filtet taske til mig selv
Filtede vanter til mig selv
Fireside footies til Astrid
Kæphest til Astrid (kan desværre ikke finde mønsteret online nu)
Calm til mig selv
Variation over Sømandssweater (tænker hætte) til Jakob

og meget mere :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kære Bloglæser

Det er altid dejligt med kommentarer til blog-indlæggene!

Ha' en god dag.

Hilsen LisbethK