lørdag den 20. december 2008

Omprioritering

Ja, som overskriften siger, blev vi nødt til at omprioritere vores juleplaner - vores planlagte tur til Den Gamle By i Århus aflyste vi, så vi ikke skulle blive alt for stressede. Jeg har været hårdt ramt af forkølelse med bihulerne stoppet helt til, og Astrid har haft dårlig mave og været rigtigt skidt tilpas.

Lørdag var jeg 3 timer på arbejde og fik ryddet lidt op i bunkerne og sikrede mig, at der ikke lå noget gemt, som ikke kunne vente til det nye år. Det hjalp på samvittigheden, selvom jeg nok havde haft bedst af at tilbringe de 3 timer under dynen. Hurra for Kleenex!

Men nogle juleforberedelser gennemførte vi:

Vi fik hentet vores juletræ hos en af Peters håndboldkammerater - heldigvis var Astrid rimelig frisk, så vi havde en hyggelig tur lørdag eftermiddag.






Her hjælper Signe og Jakob med at bære træet op til bilen.




Kreativiteten fejlede ikke noget hos Astrid - hun skulle da også have juletræ på værelset!






En af træets nederste grene fik fod på og Astrid pyntede det selv.


Og træt kan man jo også blive, når man springer sin middagslur over og har hjulpet med at hente juletræ:


Der blev pludselig så stille i stuen, hvor Signe havde tullet rundt og leget, og der lå hun på trægulvet og sov. Og jeg må hellere skynde mig at sige, at hun selvfølgelig straks blev båret ind i sofaen efter, at jeg - hendes onde mor - havde foreviget hende sovende på gulvet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kære Bloglæser

Det er altid dejligt med kommentarer til blog-indlæggene!

Ha' en god dag.

Hilsen LisbethK