torsdag den 15. januar 2009

5 TING - inspireret af Julia (Ålerusen)

5 ting i min taske:
Mobil
Kuglepen
Kleenex
Lipgloss
Pung

5 favorit-ting i rummet:
Symaskine
Bærbar pc
Mit stash
Mine strikkeopskrifter
Børnenes legetøj

5 ting, jeg altid altid har gerne har villet:
Kunne leve af at være kreativ

Have orden omkring mig
Bo i et stort lækkert hus
Være økonomisk fri
Have mand og børn

5 ting der optager mig for tiden:
Kvalitets-the
Løb
Strik
Gameplanning
Min blog

5 idéer:
At lave et fotoalbum til hvert af børnene med billeder af de mennesker, der betyder noget for dem
At lave en væg med billeder af hele familien - en slags anetavle
Finde en fin gammel seng og sætte i stand til Signe
...er lidt ide-forladt lige nu
...


5 planer:

Sommerferie i Barcelona 2010
Gennemføre en 5 km. på 25 minutter
Løbe ½ marathon i 2010
At få styr på vores billeder
At holde kontinuerlig orden

5
tilbageblik:
Jakobs fødsel - fordi det var så fantastisk at blive mor for første gang
Astrids fødsel - fordi det var en så smuk og ukompliceret hjemmefødsel
Signes fødsel - fordi jeg havde den dejligste hjemmefødselsjordemoder og fordi jeg undgik overflytning til kejsersnit
Billeder af Jakob og Astrid med morfar - ham savner vi
Da vi flyttede til Jylland og sagde farvel til vores elskede naboer - det er et stort savn at undvære dem i vores hverdag

5 ting, jeg skal idag:
Putte børn
Arbejde hjemme
Lave mad
Køre Astrid til ridning
Strikke

5 ting, jeg ikke skal idag:
Løbe
Gøre rent
Købe ind
Være syg
Sy dukketøj - mine fingre er bare alt for store, når der skal sys tøj til Barbie og Bratz


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kære Bloglæser

Det er altid dejligt med kommentarer til blog-indlæggene!

Ha' en god dag.

Hilsen LisbethK