søndag den 18. oktober 2009

Hængeparti

SELVOM bloggen atter har været forsømt, betyder det jo ikke, at jeg ikke har haft tid til at strikke - vel snarere tværtimod.

OG da en kær veninde - min cyberløbemakker - i juni fik en dejlig dreng, skulle der selvfølgelig babystrik på pindene.

VALGET faldt på denne sømløse slå-om-trøje - jeg har selv været rigtig glad for denne type trøje til mine børn, da de var helt små.



BINDES i siden med hæklet snor:


INDVENDIG lukkes med en træknap:



Fakta:
Mønster: Seamless Baby Kimono af Jacki Kelly
Garn: Hjertegarn Ciao Trunte - på pinde nr. 3,0mm.
Start: 14. juli 2009
Færdig: 16. august 2009


Hot or not: Jeg ville lyve, hvis jeg ikke var lidt spændt på, hvordan trøjen blev modtaget - så godt kender jeg ikke min veninde, så jeg var ikke 100% sikker på, at hjemmestrikket tøj ville være en succes.

DET var det - hun var rørt til tårer - og nu er hun tilmed blevet bidt af at strikke. :-) Hvad mere kan man ønske sig?





2 kommentarer:

  1. Hvor er den fin.
    Og godt at du med dit lækre strik kan "missionere" og omvende nogen fortabte sjæle til strikkeriet ;o)

    /Trine

    SvarSlet
  2. Ihhh der er vores lækre trøje jo :-) Johannes bliver stadig presset i den, solvom han sådan set ikke rigtig kan passe den mere ;-) Den er virkelig blevet flittigt brugt :-)

    Og Lisbeth, jeg elsker altså hjemmestrik!!! Der er da ikke noget bedre end tøj, der bare er lagt så meget kærlighed og tid i til at putte sit barn i :-D Bliver stadig helt rørt, når jeg ser trøjen :-)

    Endnu engang tak søde :-)

    SvarSlet

Kære Bloglæser

Det er altid dejligt med kommentarer til blog-indlæggene!

Ha' en god dag.

Hilsen LisbethK