søndag den 11. oktober 2009

I en tid med klimatopmøde...

LIGE nu ligger min Global Warming og tørrer mens jeg "blokker" den. Den har været længe undervejs, men endelig er den færdig og jeg glæder mig til det færdige resultat.

STRIK skal være udfordrende - denne opskrift findes kun i en xs og strikkes nedefra og op - og nå ja, så er den jo på engelsk. Jeg valgte at strikke den oppefra og ned, så jeg kunne prøve undervejs og rette mine ind- og udtagninger til. Jeg forsøgte mig også med et 3/4 langt ærme, men det fungerede ikke med puf-ærmerne.

Fakta:
Mønster: Global Warming af Suvi Simola
Garn: Læsø Uldstue Klitgarn købt på Læsø for mange år siden (i hvert fald 4 år siden og dermed fra lageret) på pinde nr. 3,5mm.
Start: 12. juni 2009
Færdig: 11. oktober 2009


Hot or not: Superhot - jeg elsker den. Den sidder perfekt og er blevet lige som jeg havde håbet på. Og så er det jo et ekstra plus, at den er strikket af lager-garn.

OG sådan blev det færdige resultat!


Er der noget at sige til, at jeg elsker den?!

4 kommentarer:

  1. Ikke andet end, DET kan jeg godt forstå! Du ser blændende ud med den, Lisbeth - og jeg har jo set dig IRL med den også - í øvrigt tak for aftensmad og strikkehygge m.the for leden - og i virkeligheden ser den lige så smuk ud som på fotoet!! Men du så nu knap så skrap ud som du vist egentlig gør her...? ;0)

    SvarSlet
  2. sikke en figur du har med den på, forstår godt begejstringen. Hvis global warming inspirerer til den slags lækre sager, så er det vel ok med lidt isbjergesmeltning, eller ???????? nej måske ikke...

    SvarSlet
  3. @mortil9 - ai, synes du, at jeg ser skrap ud?! Selvtak for superdejligt selskab. Dejligt at du var klar til at rykke ud og holde mig med selskab.

    SvarSlet
  4. @zeusstrik - Tak! Nej, det er nok snarere en "apropos" end god inspiration. Gad vide hvorfor designeren har valgt det navn til modellen?!

    SvarSlet

Kære Bloglæser

Det er altid dejligt med kommentarer til blog-indlæggene!

Ha' en god dag.

Hilsen LisbethK