lørdag den 28. november 2009

Det bli'r en god dag

HUSET roder, manden har planer ude af huset stort set hele dagen, Jakob er hos legekammerat et par timer endnu, men jeg kan alligevel mærke, at det bliver en god dag.

PIGERNE er i gang med fælles oprydning på Astrids værelse, jeg har sat suppe over - her dufter allerede skønt i køkkenet og stuen, og den første maskinfuld vasketøj snurrer i baggangen.

JEG er fuld af energi - solen titter frem på en af novembers sidste dage - jo, jeg skal nok få sat skik på huset, så julepynten kan komme frem til 1. søndag i advent.

PLANERNE er store - måske for store - men jeg drømmer om, at jeg også når en løbetur i det friske efterårsvejr, og så skal der måske også strikkes et par pinde på et af mine igangværende strikkeprojekter, mens der nydes en kop the.

DET bli´r en god dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kære Bloglæser

Det er altid dejligt med kommentarer til blog-indlæggene!

Ha' en god dag.

Hilsen LisbethK