mandag den 30. november 2009

En dejlig Sidegevinst

TILBAGE i september var jeg på Fanø til strikkefestival med en kær veninde og 2 nye bekendtskaber. Det var en kæmpe oplevelse med gode og inspirerende workshops og masser af strikkehygge i godt selskab, hvor snakken gik lystigt om alt mellem himmel og jord.

PÅ workshoppen med Bente Geil, hvor jeg lærte spændende nye teknikker, blev jeg hovedkuls forelsket i et superblødt tørklæde, og købte straks garn til det.


MINE "room-mates" havde svært ved at forstå, at jeg ikke straks slog op til det. Men jeg havde lidt andet på pindene, som jeg måtte have færdigt først, hvis det nogensinde skulle blive færdigt.

ENDELIG - på en togtur til Sjælland - blev det tid til at gå i gang med Sidegevinsten fra Fanø. For første gang skulle jeg strikke patent. Dejligt nemt - bortset fra når jeg tabte en maske.



JEG er vild med det færdige resultat.




FAKTA:
Mønster: Sidegevinst af Bente Geil
Garn: 200 gr. Geilsk Bomuld og Uld - blå - strikket dobbelt på pind nr. 4 mm
Start: 15. oktober 2009
Færdig: 19. november 2009

Hot or not: Super hot - dejligt blødt og anvendeligt. Ælsker det!
Edit 25. januar 2010: Min mand er også vild med det bløde tørklæde, men synes at det er en anelse for langt, så han har bestilt et andet i samme type garn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kære Bloglæser

Det er altid dejligt med kommentarer til blog-indlæggene!

Ha' en god dag.

Hilsen LisbethK