torsdag den 31. december 2009

STATUS

VED årets udgang, og et tilbageblik på mine 2009-planer, som de så ud i december 2008.


NÅEDE jeg så det jeg havde planlagt? Ikke helt, men dog en del


  • Topstykket til mig selv - tjek
  • Tankestreg til Astrid - tjek
  • Tankestreg til Signe - tjek
  • Honeycomb til mig selv
  • Felted clogs til mig selv - tjek
  • Sokker til Astrid - tjek
  • Sokker til Signe - tjek
  • Sokker til mig selv - tjek
  • Stor filtet taske til mig selv
  • Filtede vanter til mig selv
  • Fireside footies til Astrid - næsten, det blev dog en lidt anden model
  • Kæphest til Astrid (kan desværre ikke finde mønsteret online nu)
  • Calm til mig selv
  • Variation over Sømandssweater (tænker hætte) til Jakob- den kom jeg endelig i gang med i slutningen af 2009 og satser på at få den færdig i februar/marts 2010.



JEG lærte også en del nye strikketeknikker 2009:

  • Magic loop til strømpestrikning
  • Toe Up
  • Dobbeltstrik - mangler dog at benytte teknikken til et helt projekt
  • Magic Cast On

JEG er nu blevet så fortrolig med engelske opskrifter, at jeg lige så gerne strikker efter dem som efter danske. Førhen oversatte jeg dem inden jeg gik i gang, men det er ikke nødvendigt længere.

SÆTTER du dig også mål og nåede du dem?




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kære Bloglæser

Det er altid dejligt med kommentarer til blog-indlæggene!

Ha' en god dag.

Hilsen LisbethK