tirsdag den 26. januar 2010

Det luner

DET luner sørme i disse vinterkolde tider, når manden "tyvstjæler" mit tørklæde og dernæst spørger om jeg ikke kan strikke et i samme slags garn til ham.

GARNET er bestilt hos Rasmilla (ja, ja, han er akkurat lige så kedelig i sit farvevalg som mig, men det er hans valg) og der er fundet en opskrift på et lidt mere mandigt tørklæde.

NU er det så op til mig om jeg kan indfri hans forventninger - han ser gerne, at jeg er færdig med det til vores skiferie.

4 kommentarer:

  1. Orv Peter dog... det må jeg nok sige, sådan at falde for konens strikkeri - ham har du opdraget godt, Lisbeth!!! Og det mønster du har fundet frem er super - både at strikke og at se på... rigtig god arbejdslyst til dig - og forventningens glæde er altid dejlig, Peter... tror på du når dte til vinterferien!
    Har du nu fået listet dette nye stykke strik op på Ravelry?? Nu har jeg jo nemlig fuindet ud af at se på hvad mine venner derinde sådan laver ... tak for at henlede min opmærksomhed på dén mulighed!

    SvarSlet
  2. Det bli'r et super cool tørklæde gemalen får sig dér. Fedt fedt mønster.... og farven, den er da fin - man kan jo ikke forvente at han efterspørger et orange tørklæde ;o)

    SvarSlet
  3. @Susanne - det var så lidt! Endnu er tørklædet kun i min kø, men nu har jeg netop fået garnet i dag, så det kan ikke vare længe inden det er blandt mine projekter.

    @Tris: altså jeg prøvede at lokke ham til en lidt mere sprælsk farve, men han var ikke til at rokke. Men nu kommer han da til at matche mit oste-tørklæde.

    SvarSlet
  4. DET er noget af et kompliment:)

    SvarSlet

Kære Bloglæser

Det er altid dejligt med kommentarer til blog-indlæggene!

Ha' en god dag.

Hilsen LisbethK