søndag den 31. januar 2010

Filtede hjerter

JEG faldt pladask for disse hjerter og måtte bare strikke et sæt.
 
Her er de i ufiltet stand. Finishen er ikke super, men det er svært, når der strikkes på store pinde. Men hurtigt gik det.










OG her efter en tur i maskinen på en 40 graders vask. 












Rigtigt gode blev de først efter 2 gange vaske, men så var de tilgengæld også dejligt tætte og den dårlige finish var ikke synlig.

 















MIN begejstring for disse filtede hjerter er ikke blevet mindre - indtil nu er det blevet til 3 sæt hjerter. Et har jeg selv beholdt - de udgjorde en del af pynten i vores adventsdekoration.
















ET sæt var en lille gave til min søster bare fordi... og det 3. sæt blev foræret til en skøn skøn kvinde, der blev 40 i år.


FAKTA:
Mønster: Little Hearts af Teresa Fox (ravelry-link)
Garn: Hjertegarn Naturuld - 30 gr. pr. sæt - pind nr. 9 mm - fyld: engangsvaskeklude i småstykker.
Start: 27. november 2009/2. december 2009/19. januar 2010
Færdig:  28. november 2009/2. december 2009/22. januar 2010

2 kommentarer:

  1. Hvor er de fine. Når næste jul nærmer sig må jeg lave et ordentligt læs til juletræet :o)

    SvarSlet
  2. Kære Lisbeth
    Det er fine hjerter du har lavet. Jeg har lavet en henvisning til din side fra vores blog.

    Mange hilsner

    SvarSlet

Kære Bloglæser

Det er altid dejligt med kommentarer til blog-indlæggene!

Ha' en god dag.

Hilsen LisbethK