mandag den 8. februar 2010

En Kreativ Blogger Award

Kom min vej gennem cyberspace:












Mange tak Susanne!

Med awarden følger 4 "opgaver":

  1. Vise Awarden på bloggen ... tjek!
  2. Linke til den jeg har fået den af...tjek!
  3. Skrive 7 ting om mig selv... tjek - se nedenfor
  4. Jeg skal give awarden videre til 7 andre bloggere - se nedenfor

Her følger de 7 ting om mig selv:


  1. Jeg er et rodehoved, men trives bedst i orden.
  2. Jeg har indtil for et år siden aldrig set mig selv som et konkurrencemenneske - i hvert fald ikke i sport - men løb har vækket mit konkurrencegen. Jeg konkurrerer med mig selv først og fremmest - er realistisk nok til at vide, at jeg aldrig bliver en vinder, men elsker når jeg slår de løbere, der har mit niveau eller er en smule bedre.
  3.  Jeg er familiens organisator - har overblikket, planlægger og skriver lister - det er nok min måde at skabe orden i mit hoved qua #1
  4. Jeg ELSKER sushi og det er nok den største ulempe ved at bo, hvor vi gør. Uh, jeg savner den gode sushi fra f.eks. Sushitarian 
  5. Jeg er vedholdende grænsende til det stædige
  6. Jeg hader at få hovedet under vand - måske fordi jeg som lille vippede rundt med en badering og helt ufrivilligt og uventet fik hovedet under vand.
  7. Jeg er en smule meget reserveret, og lader ikke folk komme helt tæt på mig fra første færd


 JA, så var det jo meningen at jeg skulle give awarden videre til 7 bloggere - det er ikke helt nemt, da den jo har været gennem blogland et stykke tid, så derfor videresender jeg den kun til 5.


Frau Putz med det lækre bagværk mv. 
Tineke der inspirerer med al den strik hun får af pindene
Aforismen, der li'som jeg løber ;-) og strikker
Karie der bruger de dejligste farver i sit strik - hvem der bare havde modet til det...
Lindse med masser af skøn strik

Jeg håber I tager imod den og vil lege med. 
 

2 kommentarer:

  1. Uha uha.... jeg elsker også sushi. Vi har en del sushi take-aways indenfor rimelig afstand - men alligevel foretrækker vi som oftest at lave det selv: et rigtig hyggeligt familie-foretagende. Også hyggeligt som et fælles projekt, når man har gæster.
    Hmmmmm..... måske vi skulle lave sushi (hvis de andre er venligt stemt over for ideen) når vi skal i sommerhus til marts.

    Og så synes jeg altså ikke at du er spor reserveret overfor fremmede... så havde du da aldrig sagt ja til at dele sommerhus med "fremmede qvinder" på Fanø... og du var varm og dejlig fra første færd: ikke det mindste reserveret :o)
    Knus Trine

    SvarSlet

Kære Bloglæser

Det er altid dejligt med kommentarer til blog-indlæggene!

Ha' en god dag.

Hilsen LisbethK