tirsdag den 16. marts 2010

KOMPLIMENT

JEG har hørt det før, så der må være noget om det - det ser godt ud når jeg løber. :-)

NABOEN siger det, og nu også børnehavelederen (begge mænd), der mener, at de fleste kvinder der løber, vralter, men altså ikke mig.

OKAY jeg er måske ikke skabt til at løbe (lidt for rund i det), men jeg er tilfreds med mine tider, men kan også mærke, at jeg har potentiale til mere.

I dag stod den på tempotræning. Mit løbeur var sat til at give alarm, når jeg løb under 4:20/km. og over 5:05/km. - det lykkedes mig at holde tempoet under 4:20/km. i et godt stykke tid. Det var rimeligt hårdt i benene, men efter en lille gå-pause (sådan ca. 10 dybe vejrtrækninger) var jeg klar igen, og kunne fortsat presse tempoet godt.

DAGENS træning var på 3,15 km. - samlet tid 15:24 minutter.

Første mellemtid (1,02 km.) - 4:37/km.
Anden mellemtid (1,13 km.) - 4:50/km.
Tredie mellemtid (1,01 km.) - 5:11/km.

JEG begynder at tro på, at jeg nok skal nå at få formen på plads til forårets løb.

4 kommentarer:

  1. God idé med tempotræning. Har fødselsdag på søndag, så jeg fik lynhurtigt slynget over skulderen, at jeg forresten også ønsker mig et pulsur :-)

    SvarSlet
  2. Hej navnesøster!

    Jeg har tidligere prøvet at løbe efter pulsintervaller, men det passer slet ikke til mit temperament. :-)

    Men et Garmin forerunner 205 (alternativt 305, som også har pulsfunktion), kan jeg varmt anbefale.

    Håber, at du får noget lækkert løbegrej til fødselsdagen.

    Kh. Lisbeth

    SvarSlet
  3. Selvfølgelig ser du da godt ud når du løber.... det er jeg da ikke et øjeblik i tvivl om ;o)

    Det ser nu ikke ud til at det bliver løbevejr i weekenden - så må vi strikke og sludre-sladre i stedet! (Og det er jo heller ikke værst ;o)

    SvarSlet
  4. Tris, løbesko og -tøj bliver pakket under alle omstændigheder. Der skal mere end lidt regn til at afholde mig fra en løbetur. ;-)

    SvarSlet

Kære Bloglæser

Det er altid dejligt med kommentarer til blog-indlæggene!

Ha' en god dag.

Hilsen LisbethK