fredag den 19. marts 2010

NÆSTEN SOM JULEAFTEN

NØJ, hvor har jeg glædet mig til denne weeekend - sådan rigtigt langtidsglædet mig! Jeg skal i sommerhus med 3 hjertevarme strikkeveninder. I september delte vi sommerhus på Fanø, hvor Tris meget modigt havde indladt sig med 3 fremmede - men hvor galt kan det gå, når vi alle strikker?!

DET gik overhovedet ikke galt - tværtimod! Altså jeg kendte den ene af de 3 på forhånd, men de 2 andre blev 2 dejlige nye bekendtskaber, og vi var alle enige om, at vi da ikke kunne vente 2 år på næste Fanø-Strikkefestival - vi måtte bestemt ses før det. Der blev sat kryds i kalenderen - og nu er vi endelige fremme ved weekenden.

I eftermiddag kører Susanne og jeg til Dragsmur og støder til de andre i sommerhuset, hvor vi skal snakke, strikke, spise, strikke, snakke, etc.

LØRDAG satser vi på at tage på garn-udflugt til Balleby Garn i Ebeltoft - og så skal vi ud og proviantere til en omgang hjemmelavet sushi, som Tris vil være mester for.

LØBETØJET pakker jeg også - måske jeg kan lokke Tris med på en lille løbetur?

1 kommentar:

  1. Nøj, hvor lyder det bare som en hyggelig weekend! Drømme drømme drømme :-D

    Knus Tinna

    SvarSlet

Kære Bloglæser

Det er altid dejligt med kommentarer til blog-indlæggene!

Ha' en god dag.

Hilsen LisbethK