torsdag den 12. april 2012

LØBEBLOG

JEG har en veninde, der for nylig er begyndt at løbe. Det er der jo så mange der gør, nu da foråret endelig ser ud til at have bidt sig fast, men denne veninde er også begyndt at skrive løbeblog. Og hun skriver helt fantastisk og med stor entusiasme. Hun rammer mig lige midt i mit løbehjerte, og for mig, er det - mindst - lige så stort at følge en nybegynders tanker og overvejelser om løb, som at læse hvad den erfarne løber kan bidrage med.

Så hvis du har glemt, hvorfor du løber, eller kunne bruge lidt inspiration til at komme i gang og finde glæden ved løb, så kig forbi En Bævers Dagbog. Du finder også bloggen i min blogliste.

1 kommentar:

  1. Dine ord glæder mig helt ind i mit (løbe) hjerte. Tak for dem, Lisbeth. Og for din anbefaling af min blog. Den er mit lille bidrag til løbeblog-land. Det er guld at have et sted at udtrykke og vende alt det nye. Og dobbeltskønt, hvis andre kan have glæde af det også.

    Knus fra Ane

    SvarSlet

Kære Bloglæser

Det er altid dejligt med kommentarer til blog-indlæggene!

Ha' en god dag.

Hilsen LisbethK